HTML

az élet Londíniumban

...a budapesti belvárosból egy londoni farmra kerültem!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.06.23. A visszarázódást hátráltató tűzriadó

2011.07.03. 15:13 Koccos

Szeretem csütörtökkel kezdeni a hetet, ráadásul a délelőtti munkavégzést még egy tűzriadó is megszakította. Igaz, őszintén megvallva, az egy kicsit ijesztő volt. Először megszólalt a tűzjelző, majd egy gépi hang bemondta, hogy ne mozdulj, amíg ők nem mondják. Ez ismétlődött kb. 10-szer. Ekkor én még mosolyogva ültem az asztalomnál, s nyugtatgattam a kicsit izgatott Dorat.

Azonban ezt követően egy sokkal élesebb és hangosabb riasztóhangra váltottak, s egy élőhang mondta, hogy azonnal hagyd el az épületet! Kicsit bénáztunk a tűzlépcső megtalálásával és a speciális ajtó kinyitásával, de utána szépen lebattyogtunk 7 emeletet. Az EBRD előtti téren gyülekeztünk, volt névsorolvasás, majd kb. másfél órával később visszatérhettünk az irodába.

A mai napig nem tudjuk, hogy ez valódi tűzriadó volt e, vagy csak egy próbariadó. A titkárságot általában értesítik a próbariadók előtt, de most ők is meg voltak lepve. + Délután kaptunk egy emailt, hogy valamelyik szerverünknél áramkimaradás volt, ami adatveszteséget okozott. Szerintem jobb tudatlanságban maradni.

Kaptam az egyik volt PSZÁF-os kollégámtól egy emailt, hogy publikálásra került az az anyag, aminek az elkészítésében még én is aktívan részt vettem. Jó érzés volt megnyitni és beleolvasni. Ott volt a borítón a nevem...hüpp-hüpp.

Mivel a 10 nappal meghosszabbított szemüveges kuponom ma járt le, nem tudtok tovább tologatni a dolgot, munka után Rolanddal találkoztam s kb. 40 percünk volt két szemüveg kiválasztására. (1-et fizet, 2-t kap akció volt éppen a boltban.) Nem mondanám, hogy egyszerű volt a feladat, megküzdöttünk vele rendesen, a boltot már ránk kellett zárniuk. Mondjuk ki, Roland szerint sem vagyok szemüvegén. Végül ezek mellett döntöttünk:

http://www.specsavers.co.uk/glasses/womens-glasses/carlotta/

http://www.specsavers.co.uk/glasses/womens-glasses/malvina/

A Monument lábánál vacsiztunk, Tescoban vásárolt frissen sült csirkét, salátát és zsemlét. Megállapítottuk, hogy elég érdekes emberek sétálgatnak arra felé. Vagy csak az optikusnál rajtam maradt egy speciális szűrő, amin keresztül láttam a világot?:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://londiniumban.blog.hu/api/trackback/id/tr803112044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása