HTML

az élet Londíniumban

...a budapesti belvárosból egy londoni farmra kerültem!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.06.13. Pünkösdhétfő, odahaza

2011.06.17. 23:41 Koccos

Reggel Anyuékkal beszéltem telefonon, amíg a munkába sétáltam. Szokatlan helyzet, hiszen nem szoktak olyankor otthon lenni. Azonban otthon pünkösdhétfő volt! Így már érthető:) Ennek alkalmából én túlóráztam kicsit...nagyon. Főnököm másnap Törökországba utazott egy konferenciára, s addig nem lehetett hazamenni, amíg nem volt teljesen kész a török gazdasági elemzés. Ha 7 után akarok kimenni az épületből, azt csak külön engedéllyel lehet. Elvileg. Gyakorlatilag ki lehet könyörögni magad a portán. Ezt ma is kipróbáltam. Működött.

Az új mobiljainkon van az a szolgáltatás, hogy Google Latitude. Ez olyan, mintha a mobilunk lenne a magánnyomozónk, ennek használatával  ugyanis láthatjuk, éppen hol tartózkodik a mobil tulajdonosa, vagy legalább is a telefonja.:)

A fárasztó nap után Rolanddal a városban találkoztam. Nem volt konkrét hely megbeszélve, csak annyi, hogy induljunk el egymás felé. Mindketten annyira a mobilunkba merültünk, figyeltük, hogy a térképen hol van a másik, hogy majdnem elkerültük egymást a London bridge-en:)
Beültünk még egy sörre egy pubba a Temze partján, majd jóleső fáradsággal hazamentünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://londiniumban.blog.hu/api/trackback/id/tr623075653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása