HTML

az élet Londíniumban

...a budapesti belvárosból egy londoni farmra kerültem!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.06.08. Egy (nem) hétköznapi este

2011.06.12. 18:50 Koccos

Egy képkiállítás megnyitója volt délután az aulában. Mivel a Dórival mára beszéltünk meg egy kávézást, módosítottam kicsit a programon, elhívtam erre a rendezvényre. Végül sajnos bejött egy SOS feladat, kénytelen volt lemondani a talit, s így én meg kénytelen voltam egyedül megcsodálni mind a 20 db kiállított képet + megkóstolni a snackeket.

Rolandnak is volt az estére programja, s mivel az enyémet lefújták, csatlakoztam hozzájuk.
Amikor pár héttel ezelőtt a London Bridge alatti vasárnapi piacon sétálgattunk, találtunk egy helyet, ahol óriási serpenyőkben gusztábbnál-gusztább ételek készültek. Akkor azt hittük, ez is csak egy ideiglenes, a piachoz tartozó stand. De mivel azóta már többször nyitva találtuk, valószínűleg ez nem így van.:-) De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy most kellően éhesek voltunk ahhoz, hogy kipróbáljuk! Paellát adtak paradicsomos húsgombóccal. A számomra fura párosítás ellenére nagyon finom, fűszeres, jól összepasszoló volt a végeredmény! 

Roland egyik osztrák ismerőse Kanadából jött egy konferenciára a városba, jó volt egy kis osztrák dialektet hallgatni. Azonban később az indiai barátunk, Jai is csatlakozott hozzánk, így visszatértünk az angolhoz. A napot egy nagyon hangulatos pub-ban zártunk a Temze partján. (Ide elviszem a kis családom is, ha egyszer végre kijönnek látogatóba...) Habár volt egy terasz rész is közvetlenül a parton, én csak egy fotó erejéig bátorkodtam kint maradni, eléggé lehűlt estére a levegő. (Ati, mobilos kép!)

Sikerült elnézni a menetrendet, s egy pénteki vonatra várni szerda este, ami csak nem érkezett... Így a 'vonatozás, majd az állomáson hagyott kocsival hazavezetés' kombináció közé egy bő 20 perces séta ékelődött.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://londiniumban.blog.hu/api/trackback/id/tr853059173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása