HTML

az élet Londíniumban

...a budapesti belvárosból egy londoni farmra kerültem!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.06.06. Szemüveges leszek, újra!

2011.06.12. 00:18 Koccos

"34 órája esik az eső." -> Ezt írtam le ehhez a naphoz. Arra már nem emlékszem, hogy ez után a mondat után még hány órán keresztül folytatta, de a lényeg, hogy egyszer elállt!

Még pár héttel ezelőtt regisztráltam egy kerekasztal beszélgetésre, ami a dán jelzálogmodell sikeréről szólt. Habár volt egy elég határidős munkám, elmentem rá. Bő tíz perc sétára volt, egy nagyon régi, festményekkel és óriási csillárokkal, régi székekkel teli teremben. Kb. 30-40-en lehettünk, s amikor mindenkinek be kellett mutatkoznia, rájöttem, velem szemben egy kollégám ül!

Az egész előadás-beszélgetés kicsit olyan volt, mintha sales-es emberek szeretnének eladni valamit. Annyira dicsérték a modelljüket, hogy már zavart. Az isteni szendvicseik és narancsjuice-uk azért kárpótolt, valamennyire. Amikor vége lett, odajött hozzám a kollégám személyesen is bemutatkozni. Nagy felismerés volt mindkettőnknek, hogy nemcsak egy a munkahelyünk, de egy az osztályunk is! Aztán tisztába tettük a dolgot, azért nem találkoztunk eddig, mert ő külföldön volt pár hétre. (Nem akartam mondani neki, hogy én mindennap külföldön vagyok:)) Hihetetlen tempóval sétált vissza dolgozni, bicegősen nem bírtam követni őt.

Ma beszéltem telefonon az egyik portfolio.hu-s cikk írójával, tisztázni akartam pár dolgot a számításukban. Ezzel kapcsolatban az MNB-vel is vagy húsz percen keresztül értekeztem. Végül kénytelen voltam azt mondani a főnökömnek, hogy egy leadás előtt álló, kész cikkünk –rajtuk kívülálló okok miatt- hibás, át kell dolgozni. Nem volt boldog a hírtől...

Munka után szemészetre volt időpontom. Már egy ideje érzem, hogy újra kellene hordanom a szemüvegem, de a régi keret nem tetszik, így csak halogattam a dolgot. Amikor megtudtam, hogy a munkahelyem állja a vizsgálatot, plusz az első 100 fontot a keret árából, gondoltam, itt az idő!
A vizsgálat tulajdonképpen egy boltban volt, de még így is (vagy éppen ezért?) jobb gépeik volt, mint a pesti rendelőben. Sajnos jól éreztem, a jó pár évvel ezelőtt megsérült szemem tovább romlott, -1,5-re. A másik is követi, csak lassabb tempóban, jelenleg -0,75-ös. :(
Kaptam egy 20%-os kupont, amit beszámítanak a szemüveg rendelésénél. Próbálgattam vagy fél órán keresztül a kereteket egy ottani szakértővel, de az egyik rosszabbul állt, mint a másik... Rolanddal visszatérek.

A tegnapi mexikói vacsi után ma este egy mexikói filmet néztünk. Sajnos csak eredeti nyelv+angol felirat kombináció volt, ami távolságot tartott fenn a film és köztem.

A megreklamált és befutott telefonom pedig szépen csak töltődött a sarokban...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://londiniumban.blog.hu/api/trackback/id/tr133059106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása