HTML

az élet Londíniumban

...a budapesti belvárosból egy londoni farmra kerültem!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.06.18. +1 taggal bővült a család!

2011.07.01. 21:01 Koccos

...arra, hogy kétszeres Nagynéni lettem! Hiába kaptam egész éjjel és reggel az SMS-eket, hogy éppen mi történik, én egyikre sem ébredtem fel. Olyan mélyen álmodtam éppen azt, hogy születik a Hanna, hogy teljesen átaludtam a Hanna születését.:) (fotó publikáláshoz a szülők engedélyét kell kérnem!:))

A nagy lustálkodást meg kellett szakítanom pár perc erejéig, amíg betettem a sütőbe a croissantokat. Hihetetlen egyszerű elkészíteni, s nincs is annál jobb, mint amikor pékségillat költözik a lakásba. (+a sütő használata maga már egy pozitív externália, fűti a lakást:))

Új helyre mentünk futni, mert az elmúlt napok nagy esőzései után túl nagy sártenger fogadott volna minket a szokásos "futópályánkon". Olyan érdekes volt az idő, a park bizonyos részein csepegett az eső, máshol meg sütött a nap. Elég sokat futottunk, hazaérve bekapcsoltuk a gőzfürdőt (igen, az óriási házikónkban még az is van:)), most először én is kipróbáltam!

Este bementünk a városba, egy érdekes színházi előadásra, melynek helyszíne egy pub volt. A nézők száma kb. 20 lehetett, míg a szereplőké 5! Kicsit abszurd volt, de jobb, mint amire számítottunk! (Roland ismerte a rendezőt a kollégái révén.) Színház után még körbemetróztuk az egész várost (a jól tájékozódó Jai-nek köszönhetően), hogy végül pár emberrel kiegészülve az utcán, egy pub előtt álldogálva megigyunk pár sört.

Ahhoz képest, hogy másnap hajnalban indult a gépem Szerbiába, elég  későn kerültem ágyba...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://londiniumban.blog.hu/api/trackback/id/tr163105514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása