HTML

az élet Londíniumban

...a budapesti belvárosból egy londoni farmra kerültem!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.06.03. A pénzügyi kultúra fejlesztése

2011.06.09. 01:29 Koccos

"Banking On Women: Finance & Beyond" névre hallgató konferencián lehetett ma részt venni. Belehallgattam egy-két előadásba, s nagyon érdekesek voltak, kifejezetten tetszettek! A Mongóliában és Kenyában végzett kísérletekről, valamint a pénzügyi kultúra fejlesztésében elért eredményekről számoltak be a meghívott előadók.

Példa: először kimutatták, hogy nem azért nincs megtakarításuk a Kenyában élőknek, mert ne tudnának félretenni. Ezután több fajta megtakarításra ösztönző módszerrel próbálkoztak. Sikeresnek bizonyult például már az is, hogy egy malacperselyhez hasonló dobozt adtak nekik, a kulccsal együtt! Tehát bármikor hozzáférhettek a félretett pénzükhöz. A kísérletben résztvevők mégsem tették, lett megtakarításuk!

Sajnos nem tudtam tovább maradni, mert sok munkám volt, pedig érdekelt volna a többi prezentáció is.  

Munka után elmetróztam a Roland városi laborjához, sikerült először eltévedni Londonban, rossz metróra szálltam! Ráadásul pár megállón keresztül észre sem vettem, mert belemélyedtem az újságolvasásba!:)

Így csak kis késéssel értünk egy Oktoberfest sörözőbe (Paulaner), ahol volt élő Ausztria-Németország meccsközvetítés. Mire megrendeltünk a csapolt barnasörünket (hideget és szénsavasat, ugyanolyat mint anno a MOM Parkban ittam), már rúgtak is egy szép gólt az osztrákok. Azonban sajnos ez nem volt elég a győzelemhez, az utolsó percek egyikében kaptak egy gólt, ami eldöntötte a végeredményt.

Másnapra kirándulást terveztünk, ezért jó lett volna időben ágyba jutni. Hazamentünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://londiniumban.blog.hu/api/trackback/id/tr713036391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása