HTML

az élet Londíniumban

...a budapesti belvárosból egy londoni farmra kerültem!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.06.07. Legyen ez egy rövid bejegyzés

2011.06.12. 10:30 Koccos

Ma a főnököm megmutatta, hogyan lehet mobilt tölteni magyar töltővel angol konnektorban, átalakító nélkül.  Nem vagyok benne biztos, hogy meg tudnám ismételni...

Voltunk futni egy nagyot, Rolandnak is stresszes napja volt és nekem is. Dupla kört tettünk, jólesett!

Megpróbálkoztam az első halból készült vacsit elkészíteni, annyiszor ettünk már fish & chipset, de Kriszti-által elkészített halat még sosem. Kinéztem egy Jamie Oliver-es receptet, de félúton észrevettem, más halat vettem hozzá, előfüstöltet, amit tulajdonképpen már nem is nagyon kell tovább bonyolítani. Így a receptet eléggé leegyszerűsítettem, de szerintem a végeredmény nem lett kevesebb, a petrezselymes újkrumplival nagyon jó párost alkottak!:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://londiniumban.blog.hu/api/trackback/id/tr693059131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása