HTML

az élet Londíniumban

...a budapesti belvárosból egy londoni farmra kerültem!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.05.28. Manchester United-Barcelona

2011.06.06. 22:24 Koccos

Nagy lustálkodással kezdtük a szombatot! Olyan jó volt nem egyből kiugrani az ágyból, hanem csak ébredezni, ágyban reggelizni, kávézni! Mivel a hűtő teljesen kiürült, vásárolni indultunk, vittük magunkkal az egyik kuponunkat, amit azért kaptunk, mert a legutóbbi vásárlásunk -a többi nagyobb bolt áraival összehasonlítva- nem volt legalább 10%-kal olcsóbb. Amíg én vásároltam, Roland fodrászhoz ment. Mivel pénztárca nélkül voltam, kénytelen voltam kosarat használni. Amikor már leszakadt a karom és egyébként sem volt már hely hova pakolni, a teli kosarat elrejtettem az egyik sorban, s elkezdtem megtölteni a következőt. Végül már csak a kosarak mellé rakodtam...Ritkán járunk vásárolni, de akkor képesek vagyunk a fél boltot felvásárolni!:)
Este a Bajnokok Ligája döntőjét néztünk Greenwichben abban a pubban, ahol anno az eurovíziós dalfesztivál döntőjénél voltunk. Elhívtuk Roland két kollégáját is. Előtte már többször áradoztunk nekik, hogy milyen szupi, hangulatos a hely....csak arra nem gondoltunk, hogy egy Manchester United & Barcelona meccs nagyobb népszerűségnek örvend, mint egy dalfesztivál... Ráadásul csak kis késéssel sikerült odaérni. Hihetetlen tömeg fogadott, nemhogy szabad asztal, de nagyon szabad állóhely sem volt! Azért feltaláltuk magunkat, kihasználtuk, hogy egy spanyol lány van közöttünk, egy kisebb spanyol társaság mellett szorítottunk magunknak helyet. A billiárdasztal pedig tökéletesen betöltötte az asztal szerepét az óriás hamburger elfogyasztása közben. (éljen a beer & burger akció) Bánatunkra/örömünkre átmentünk egy másik pubba a közelben, ahol sok különleges sört árulnak. Én kipróbáltam a csokis sört, nagyon finom volt, az étcsokoládé csak a sör utóízében érződött. A hazamenetelt nem terveztük meg előre, így mindenre sokat vártunk, közel 2 óra alatt sikerült hazajutni....de ha majd megkapja a Roland a szupi telefonját, ilyen nem fordulhat elő többé!:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://londiniumban.blog.hu/api/trackback/id/tr302994874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása